Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål: jag har egentligen inga mål, jag ska ialf klara SO provet imorgon! det är mitt mål ;) hehe
Drömmar: Min största dröm är att flytta till Los Angeles och bli ihop med jaden smith, och träffa justin bieber typ every day, something like that ;)
Önskningar: jag önska att jag va rik och bodde i Los angeles som sakt :)

Idag: Skulle kliva upå klockan 6, men jag vaknade plötsligt kvart i sju och min buss går tjugo över sju, så jag hade skiiit bråttomt och jag skulle ''våga''trippla'' håret som tar typ en timme, kommer inte ihåg vad som hände dom första timmarna på skolan men vi ahde typ matte andra lektionen trojah, Hamodi tog en sprit penna och rita mig i pannan han skrev: Kbry
så jag sprang till toan och tog bort de, sen ritade han en gång till skrev samma sak, sen hade vi engelska och jag orkade inte bry mig om vade det stog i min panna men alla skrattade åt mig ialf, och sa kbry hela tiden haha!
Och sen så skulle jag gå och tvätta bort de oxå hade hussein typ damp och började bita mig :s så jag skrek: SLUUTA BIT MIIG! och då hörde hela klassen de osså skrattade dom as mke....'
aja senare på dagen så hade vi skolfoto, kuligt. hoppas att de blev bra! så man inte ser ut som ett mongo.
men nu ska jag springa ner till tvättstugan och fixa tvätten där, sen ska jag ut med lille oskar :) (hunden)
Dagens outfit
blå skjorta
svart midjeskärp
& svarta thights :)
Hörs sen!
Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0