Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar, för man kan vara ute typ varje dag, bada, sola, Och gatufesten  :D
hehe, och man har roligare när man är med kompisar på sommarn för det finns så mycket att göra!

Idag har jag varit på skolan, det va ju kul :) vi hade först Kemi, Sv, Svengelska, Lunch och på lunch rasten så hade jag och moa jätte kul vi spelade fotboll som vi ALDRIG brukar gö på skolan, men de va kul!
sen hade vi SO och på vägen dit så Kittlade mustafa mig hela tiden, samma med hussein fast han gjorde de bara en gång så han fick jag inte lika mycket damp på, men jag ''råkade'' slå han i ansiktet på näsan :p
hehe rätt åt han! men aja So'n va fett dryyg, men sen efter de hade vi Matte, och det va första gången jag jobbade riktigt bra faktiskt! men det är nog för att johanna inte är där jag menar vi brukade alltid skratta och ha kul varje lektion typ, men nu ska hon byta skola ju! hon byter redan imorgon, och det suuuger!
Jag kommer inte vara med henne lika mycket nu, vi har ju glidit isär innan hon skulle byta oxå men hur blir det nurå? nu kommer vi aldrig ses ju, kanoon.
Aja hennes val om man säger så, antar att hon har bättre kompisar där elr att hon inte trvis här av nån andledning elr nått.
Men nu tänkte jag sitta här vid datorn en stund och bara tare lungt, Imorgon äre ju skoljoggen oxå vet inte om jag kan va med på de för jag är aas förkyld och ont i halsen så det kanske inte är så nödvändigt om jag är med.
men vi hörs väl senare elr imrogon!
Puss.


JADEN SMITH! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0