what?

det vart inte alls enligt planeringen igår! jag pluggade ingenting :( och jag har omprov i SO imorgon som jag inte har tränat ett shiiit på! måste ju göra uppgiften i SO'n först, och musiken. Jag får väl göra ett tredje omprov nån gång efter lovet, morgan kommer bli arg på mig igen för att jag inte har pluggat nånting....
Men aja nog om skolan, eller? haha jag ska äta nu snart sen blire att kolla på hockeyn, sen måste jag börja med dom två uppgifterna så MÅSTE lämnas in imorgon!
Ska nämnligen testa en frukt juice med bara frukter, undra hur den smakar?
det är den gröna, är den god?
aja nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på Glaumor med mamma! hon ha rmänligen kollat på de i ca 25 år, så jag hör hon typ varje dag i tv rumemt, att hon skriker : JÄVLA BOTOX ANSIKTE! DU DIN JÄVLA STEPHANIE JAG KOMMER TA IHJÄL DIG! Osv. hahha sööt mamma man har :D
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0