tick-tack-tick-tack......

klockan bara tickar och tickar, och här sitter jag vid datorn och lyssnar på musik som vanligt.
alltid lika tråkigt.
Nu till veckan ska jag ialf vara med Razan, paow & felicia har jag bestämt. haha hoppas dom vill hitta på nått skojj med mig bara :D
jag ska nog kolla klart på filmen som jag började se förut ''zookeeper'' har ni sett den?
hittils tycker jag att den är bra och rolig ialf.
Och till er som inte har sett Frozen kan jag rekomendera den, den va riktigt bra faktiskt :)
jag har så tråkigt nu att jag inte ens vill se klart zookeeper :(
nu ska jag nog tänka lite på vad man ska göra resten av kvällen.
Men ni får ha en underbara eftermiddag för det ska jag nog ha oxå.
hörs ikväll.

''har man grävt en grop, och man ramlar själv i den
då är det aldrig försent att klättra upp igen''

Kommentarer
Postat av: fanny♥

Jo kanske vi kan göra något på fredag? :D

Bio, stan? ♥

2011-10-31 @ 18:33:12
URL: http://fannyarfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0