hockey time!

just nu så äre ju hockey, passar på att göra ett inlägg nu när det är paus.
men aja det står ialf 1-1, trevligt.
jag tänkte berätta lite kort om vad som hände igårkväll!
jag åkte till gården med Katrin och Maria det va väldigt kul där, vi sjung inne i musikrummet och spelade in lite oxå, som kanske kommer komma upp här lite senare, kanske bara!
haha men ialf jag va mest där med hamodi, hussein och Mustafa ruuuuliga fuulk ;)
heheh bara fanny som fattar :D
jag ska sova nere hos katrin ikväll som jag har gjort hela den här veckan.
nä nu ska jag fortsätta kolla på hockey.

Max Friberg!♥

Kommentarer
Postat av: maria

haha vart är ögonen?

2011-10-16 @ 18:13:17
URL: http://mrgb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0