morgnen-imorgon ;*s

Hejjsan, jag har inte varit på skolan idag, men jag ska dit imorn känner att jag saknar min klasskamrater, hihi.
Men aja jag har typ bara legat i soffan hela morgonen och kollat på tv.
Senare idag eller imorgon så ska jag spela in när jag sjunger så det kommer nog komma ut här på bloggen oxå, men jag kan inte lova nått.
hehe, men aja jag har inte så mycket att skriva om denna dag för den har knappt börjat så jag kan skriva lite om vad som händer imorgon.
Imorgon ska jag ju på skolan men efter det ska jag vara med mustafa, hamodi och fanny jag vet inte vad vi ska göra än men vi hittar väl på nått skojjigt :))
Aja ni får hare bra
Kassyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0