dagen, med mera

chabba! jag har en helt ny design och header som inte är klar här på bloggen men jag vet inte om ni ser det nu för det dampar. Men aja nu tänkte jag berätta om hur min underbara dag har sett ut, och det började med att jag vaknade imorse klockan sju och fixade mig lite sen drog jag till skolan halv åtta, vi hade först handledartid som vanligt sen idrott men jag glömde gympakläder så jag va inte me på idrotten men jag satt och pratade med hamodi och mattis istället. Men aja sen hade vi So vi kollade på nån film, efter So'n hade vi engelska vi hade läxförhör som jag inte tränat alls på så det gick åt pipen, men sen så skulle vi göra nån dialog i olika grupper så jag va med johanna och sebbe, jag är riktigt blyg för att läsa upp högt för klassen, speciellt när man ska stå längst fram i klassrumemt och alla bara tokstirrar på än, men jag bråkade lite med annika bara för att jag inte ville läsa, men hon sa att jag MÅSTE så jag fick damp och gick därifrån och sa jävla dampkärring... Men aja som tur va så skulle vi inte läsa upp idag, det skulle vi göra nästa torsdag, vi får se då omn jag läser eller inte.
Men aja sen hade vi lunch det va tacos det var väl gott men svårt att äta, hehe.
men vi tjejer hade slöjd, inte killarna för christina skulle väl nånstans antar jag, men just nu så håller jag på med en pall, den kommer bli skiit snygg:P
Men vi fick sluta lite tidigare idag för janne skulle på nått möte, så vi slutade klockan ett istället för halv två. Och jag skulle vara med fanny, hamodi och mustafa efter skolan, men fanny va sjuk och hamodi hade stuckit hem och mustafa hade inte slutat skolan än, så jag bestämde mig för att gå hem till hamodi så jag och johanna gick till han och vi drog ut osså kom hussein från ingenstans, hehe men vi typ drygade och skojjade där ute nånstans i typ en timme sne skulle johanna hem så jag och hamodi drog till gården och hussein skulle komma senare men det va inge kul på gården så jag och hamodi gick bort till mustafa och pratade med han, hehe han är så sööt.
Men vi bestämde att vi skulle på bio på söndag men jag vet inte om det blir av, så jag antar att vi ska hitta på nått imorn istället. Vi får se hur det blir med det.
Men nu ska jag nog gå ner på city gross med storasyrran sen ska jag kolla på big brother.
Men nu orkar jag inte skriva nå mer men jag bjuder på tre sööta bilder, så kommentera.
puss på er och min urgulliga mustafa!

Kassyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0