dagen-kvällen/////// ;( i don't like it, you know!

hejjsan, idag vaknade jag typ sju nån gång och som vanligt så tog  jag halv åtta bussen till skolan, och hade först handledartid, sen hade vi NO där vi jobbade med ett häfte, sen hade vi matte, lika tråkigt som vanligt men aja sen ahde vi svenska där vi hade vikarie Josefine heter hon, hon är fett dryg, typ ingen lyssnade på hon alla hoppade runt som apor, men vi skulle jobba med typ nått om ekorre, osså skulle man skriva vad den åt för nått ovh dom äter ju ''Ollon'' så jag fick världens skratt attack så jag börja grina! hehe men sen vare lunch, det va typ köttgryta och ris men jag va på så dåligt humör för att det finns inga platser kvar för gröna lund resan, så det blir inge fucking gröna lund för mig :(
jag tycker synd om mig själv faktiskt...
men aja jag får väl hitta på nått annat skojj,  men aja vi slutade efter lunchen så typ halva klassen drog hem och resten va kvar ute på plan och chillade, jag vart på lite gladare humör för att mustafa va där såklart.
men aja när vi hade varit på planen så kom anton olsson dit och gjorde oss sällskap så jag va med, moa, fanny, johanna, hamodi, anton så jag va med dom en stund vi typ lekte i lekparken sen skulle vi gå och hämta mustafa men han hade lektion men vi väntade tills han slutade men han skulle endå ha svenska två men vi satt typ ute och gjorde nått. juste jag får inte glömma att zerran och typ max trorjag det va, aja dom hade banan krig i korridoren HAHAH dom hoppade på bananer så det spratt banan överallt. fyfan...
hahaha men aja sen så kom ju mustafa till slut men då skulle typ alla på back2basic, och typ alla andra skulle hem. ÅS det vat jag och moa kvar, osså typ hamodi och mustafa och dom som går i back2basic, jag fick lite damp på samuel, men jag pratade även med mustafa och hade lite skojj :)) hehe men jag och moa drog hem till slut vid 2-3 nån gång. jag kommer inte ihåg när jag kom hem, men aja när jag kom hem så satt jag bara vid datorn och nördade. Men aja vid typ 7-8 så drog jag till gården och va med typ anton och safir, dom åkte skateboard och failade hela tiden så jag hållde på att dö av skratt som vanligt. Osså sjung anton för mig, han är faktiskt jätte bra på att sjunga och spela gitarr!  men aja jag va med lite olika folk där, och uros va dör oxå hehe så man nördade lite basket oxå. Men klockan tickade och tickade, till slut blev klockan typ 11 så jag gick till busshållsplatsen för att kolla när bussen går, nästa buss skulle gå 23:51 så jag gick tillbaka till gården och anton satdling skulle visa vad han gjorde med kasper, han typ kstade basket bollen mot kasper osså skulle han ta emot den och det gjorde han ju då, men när han skulle visa på mig hur han gjorde så tog han aldrig ihop den så jag fick en steenhård basketboll på kinden, så jag kommer säkert få världens fetaste bula där. men aja när jag skulle gå till bussen så följde kasper och elias med mig, men när jag skulle trycka med busskortet så pep de, för man kunde tydligen inte åka med skolkort på natt buss men jag visste inte att de va nattbuss, eller jag tänkte inte på de ialf. Men aja jag fick ialf inte åka med gubbjäveln på fucking bussen så jag, kasper och elias gick tillbaka till gården och fråga efter skjutts åt mig, som tur va så kunde Fabbe skjuttsa mig på hans moppe typ klockan kvart över tolv elr nått Tack fabian, jag vet att du inte läser min blogg men ändå :P hehehe
men aja jag sitter just nu här vid datorn och är på dåligt humör över gården resan och för att jag och hamodi har lite damp på varran, i don't like it, you know!
aja jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på the karate kid för tionde gången, den är ju så jäkla bra.
aja hare gött och sovgott.
Peace out people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0