dagen-äntligen-GVK

hejjsan, idag vare skola som vanligt gångvikarna va med oss hela dan, det va faktiskt kul för man börjag lära känan dom mer :) hehe, men aja det har typ inte hänt nått på skolan så jag prkar inte berätta om skoldagen.
Men jag har ÄNTLIGEN fått tillbaka min söta dator, efter att min syrra har lånat den i typ 1567853497 år så jag är as glad att jag har fått tillbaka den :)
men nu så kommer det att koma fler bilder här på bloggen oxå eftersom att jag har cam på datorn...
tyvärr så kan jag inte spela in nått videoinlägg på datorn för det funkar inte, men jag kommer nog spela in nått inlägg på digital kameran :)
men aja nu ska jag fortsätta att chatta med hamodi och lyssna på musik.
hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0