chill dag med folk! (om ni orkar läsa, så läs!)

hejjsan nu tänkte jag berätta lite om hur denna underbara dag har varit, om ni orkar läsa så.. haha
men aja jag vaknade typ sju och fixade mig lite sen tog jag halv åtta bussen till skolan, som vanligt så hade vi handledar tid först, sen idrott då vi skulle dansa ;s men jag, fanny och philip kunde inte vara med typ för att vi hade varit sjuk innan så det va inte så bra att lixom röra sig så mycket så man blir ännu mer sjuk typ. men aja så leila kastade ut oss ur gympasalen och sa att vi skulle gå till pizzan, men det kan hon ju fortsätta att drömma om, men vi satt typ ute på planen och chillade en stund, osså gick vi bort till vårdcentralen och hade lite skojj. Men aja efter idrotten så hade vi engelsa som är det tråkigaste ämnet i heeela världen, men vi hade lunch sen då, och typ världens äckligaste mat oxå ;s  men sen så hade vi rast i typ 40 minuter så vi va vi planen där typ alla är, och såklart så blev det bråk mellan, philip, hussein, isse, sajad och yup zozan, jag menar det är RIKTIGT fegt att gå på typ tre mot en eller? så jag va sur på hussein hela dan för att han sparkade och slog philip, jag säger bara att det är omoget av dom att mobba philip...
Men aja sista lektionen va slöjd, och jag är ju så smart att jag hade lila färg på min tavla som jag håller på med, det är en hund på den, så jag målade hunden lila, ögonen snorgrön, solen grön, gräset typ blått grönt osv, så den tavlan vart lite missbildad, men på baksidan av den så skrev jag *hej på dig* hehe osså gick jag in till syslöjden där killarna håller till så jag frågade om nån ville ha min fina tavla men inge ville tydligen de, förutom hussein då, så han fick den!
hahaha, men när vi slutade så skulle jag, fanny och moa vänta tills gården öppnade klockan tre och vi slutade typ halv två så vi satt nere vi planen med johanna, uros och philip vi hade fett med chill, vi spelade basket och lyssnade på musik :))
hehe men när gården väl öppnade så satt jag, fanny och moa inne och nördade super mario på Wii grejjemojjen, vi satt där typ en timme, men det va fett kul jue, hehe...
men sen så satt vi ute osås kom anton så vi pratade med han en stund, sen stack fanny hem och jag och moa satt inne på gården och beställde en stripps, sen så kom typ alexander elving och hans kompis, grejjen är ju att alex är gullig jag har varit med han några gånger i bosvedjan, så vi har typ hållt på förut kan man säga. men så fort han såg mig så stack han hahahha vilken idiot..  men aja, jag, moa, philip och anton drog till ica och köpte festis sen satt vi och gungade och chillade. hahah anton såg så gullig ut när han satt och gungade och hade sin napp i munnen som ahn köpte på ica, osså så satt han och tog stirrade på mig, hehe sött.
men aja sen drog philip och anton vid sex nån gån för dom hade möte på gården, och mos skulle hem typ vid sex nång gång så jag satt med hon på ica tills hennes pappa kom, till slut när hennes pappa kom så skulle jag gå till bussen men då åkte bussen precis, så jag fick sitta en halvtimme och vänta på bussjäveln ;o men tiden gick ganska fort faktiskt. men jag kom hem typ sju och har suttit vid datorn sen dess och har kollat på massa videoklipp på olika karuseller med moa :P hehe, jag längtar så sjukt mycket till gröna lund! jag ska ju dit med gården men jag ska vara där med dom bästa (moa&fanny) det kommer bli suuuper kuul juu!
hehe, men aja, jag har precis ätit världens cheeseburgare, gott de va.
men aja imorgon äre skola som gäller, jag vet inte om vi har läxförhör i svenska elr inte :s jag vet fan ingenting i skolan längre! men jag hoppas att hamodi kommer imorn för han är den enda som jag är typ bra kompis med och som jag brukar vara med mest på skolan förutom fann, moa och johanna då obbs jag får inte glömma hussein heller, men han är fett jobbig ibland men han är oxå snäll oftast.
hehe ja fyfan vad jag babblar på nu märker jag ;s
men nus ka jag skriva på lappen om vilket språk jag ska välja
som första val har jag valt franska, sen ska jag nog ta spanka sen tyska
  • Franska
  • Spanska
  • Tyska
jag tror att det blir så, jag är inte säker
men aja nu ska jag skriva på lappen så jag inte glömmer bort den imorgon
hare gött.
byebyee

Kommentarer
Postat av: .

Yeeees! jag klara av att läsa allt.... annars bruka jag inte palla :p <3

2011-05-19 @ 22:39:13
URL: http://lovefatte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0