skoldagen. daaamp

hejjsan, nu tänkte berätta liiiite om skoldagen, vi hade först idrott då vi körde baseball, det va ganska kul faktiskt, men aja sen hade vi SO prov det gick skiiit bra, fast ne. men sen skulle vi ha engelska men typ inge pallade ha engelska så jag, fanny, hamodi, hussein och uros skolkade tills det av lunch, osså kom Annika (engelska läraren/våran handledare) hon kom ner till lunchen och fick världens damp på oss, hussein och hamodi ba: jag tycker synd om dina barn, hahaha jag hållde nästan på att dö av skratt då. men aja sen hade vi rast en timme då vi typ va ute vid planen och dampade, sen ahde vi slöjd där jag håller på med en tavla, egentligen skulle jag göra en pall men det blev inte så för det ta så lång tid att göra den, för vi har typ bara två,tre gånger kvar i slöjd :))
hehe snart är det fan sommarloooov.
och snart är det gården resan oxå, jag ska vara där med Fanny och moa det kommer bli suuuuuuper kuul, fyfan vad jag längtar!♥
men aja nu ska jag spara bilder som moa håller på att skicka.
Dom kommer komma upp här nu efter det här inlägget :)

puss på er så länge
och glöm inte att kommentera bilderna snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0