spenderar kvällen hos min syster

hejjsan!
denna dag vaknade jag halv åtta, jag antar att jag vaknade så tidigt för att jag är van vid det på vardagarna.
men när jag vaknade då så kunde jag inte somna om och ingen var vaken då så jag hade ingenting att göra, så jag började storstäda hela lägenheten här hemma, alla blev chockade när dom vaknade.
Men aja efter det så gick jag in i duschen och duschade, sen så har jag bara suttit framför tvn och kollat på massa olika filmer med mamma och pappa, dessutom så käkade vi pizza nyss ;)

Haha aja denna kväll ska jag vara hos min syrra med min syrra, haha jag ska alltså till katja med katrin, jag och katrin ska vara hundvakt :) så vi ska nog bara kolla på oc hela kvällen och ta hand om hundarna
jag kommer nog vara inne på msn och facebook oxå så ni kan ju vara social där :)

men nu sitter jag i mi säng och lyssnar på rihanna, men u ska jag packa ner datorn och dra iväg.
ha en trevlig lördagkväll/dag.

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0