sover hos pappa ikväll, inge internet

hejjsan!
jag ska gå ner till pappa u för att vara där med han och katrin, katrin är sjuk så jag ska umgås med hon för pappa åker till backe imorgonbitti och katrin vill inte vara själv.
men aja idag har jag bara legat i sängen och kollat på OC som jag även ska kolla på ikväll eftersom att det är sjukt spännande men nu ikväll så kommer jag inte ha nå internet för pappa har inte internet nere hos han men jag ska nog klara mig endå hoppas jag ;)
aja ska käka nu sen drar jag ner till han så jag hinner inte skriva någe mer.

elr juste imorn så hoppas jag att jag kan vara med moa, fanny och johanna vi måste hitta på nått nu innan lovet är slut men vi träffas ju endå på skolan men endå roligt att vara me varran på lovet aja jag har inget mer att skriva
men ha en trevlig kväll allihop
byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0