outfits, dagen.. never say never, baby

idag har jag varit på skolan som vanligt, vi hade prov i SO jag hoppade över typ tre frågor, fattade nada men tror det gick ganska bra ialf.
Men aja vi slutade 14:40 trorja, men då drog jag, moa, fanny och johanna till birsta för fanny skulle köpa tights elr nått, vi gick runt och kollade i typ alla affärer men aja vi frog hem från birsta vid fem, och det första jag gjorde när ja kom hem va ju att sätta mig vid datorn och nörda musik osv.
men nu sitter jag här på min säng och skriver med fanny på msn.

Men förut så sa moa såhär till mig : du får min biobiljett om du följer med på *never say never* imorn, men jag är ju ite så intresserad av justin bieber så jag ska nog inte gå men jag vill se *hur måga lingon finns det i världen* den verkar sjukt rolig hehe

men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
juste, nån kille som heter alexander elr nått håller på att göra en header åt mig så jag vet inte när den blir klar men det kommer ni nog att märka :)

aja nu ska jag cama med fanny och lyssna på rihanna
bjuder på nyss-tagna bilder

dagens outfit's
mjukiströja
svarta tights


missbildad bild.

men aja ska fortsätta att cama med fanny och lyssna på justin bieber nu

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0