fredagsmys b.l.a

chabba, äntligen fredag!
denna vackra dag vaknade jag sju och klädde på mig/fixade mig sedan tog jag halv åtta bussen till skolan först hade vi handledartid med annika då, Sen hade vi NO när vi disikerade en fisk vi va i olika grupper jag va med johanna och vi skulle ta ut massa delar ut riktigia fiskar jäättte äckligt men endå intressant hehe, man aja sen hade vi Matte i typ en kvart för vi fick en långrats efter NO'n, men på matten hade vi gångertabell test jag hade femtiotal den här gången men jag tror inte att jag klarade det särskilt bra,
men efter matten så hade vi svenska där vi hade läxförhör som va lätt som en plett.

Sedan hade vi lunch där det va korv och potatismos det va gott ;)
efter lunchen så slutade vi men jag gick runt skola i tyå 40 minuter för jag väntade på mustafa för jag skulle prata med han om en sak jag är stolt över att jag pratade med honom, hehe.
men efter jag pratat med han så åkte jag hem och kollade på OC typ tre avsnitt kan verkligen inte sluta att kolla på de XD

men jag har precis ätit tacos och ligger nu i min säng och funderar på vad jag ska göra ikväll om jag inte ska vara hundvakt hos min syrra, annars ska jag väl dra till gården där man inte har varit på 10000 år typ, så det kanske är dags att hälsa på folket där.

Men det kommer säkert ett till inlägg seare ikväll där ni får reda på vad som hät denna kväll, annars kommer det inlägg imorgon :)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0