dagen!

hejjsan svejjsan!

jag har precis kommit från moa, jag har varit med henne och fannyy
jag åkte till moa vid sex-sju nån gång så jag va med dom tills nudå ungefär :)
vi satt vid datorn och kollat på massa bilder och videoklipp, oxå kollade vi i skolkatalogen hihi..
aja just nu sitter jag och chattar med moa och lyssnar på justin bieber haha,
men imorn ska jag nog oxå vara med fanny, moa och kanske johanna om vi får tag på hon.

men nu ska jag kolla på big brother så jag hinner inte att skriva mer och dessutom har jag inget mer att skriva men det kommer kanske ett till inlägg ikväll anars kommer det imorgon,
måste dra nu chaaråå

bjuder på en smexig bild


Kommentarer
Postat av: moa den bäääästa östlund

smexii bild!♥

2011-03-09 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0