dagen och kvällen

chabba
idag va jag på skolan som vanligt,
vi hade först handledartid med annika
sen NO sen matte, sen svenska där vi hade läxförhör som va enkelt.
haha aja efter svenska vare lunch köttfärssås och spagetti det va gott :)
sne lsutade vi så jag, moa, fanny och moa åkte hem till moa i gångviken för vi skulle se paranormmal activity igen för johanna had einte sett den, men efter vi sett den så gick fanny in på www.spotifypremium.net
och vi va inte berädd på att det va en skräck grejj så vi vart skiiiiiit rädd så moa stägde ner datorn osså fortsatte ljudet att låta endå och inge vågade stänga av, men tillslut så stängde jag och moa av datorn.
haha men jag, fanny och johanna drog från moa vid typ tre, så vi tog bussen till birstatunneln elr jag åkte dit för jag måste ju byta buss för att komma hit till bosvedjan.

Men när jag kom hem så vare datorn som vanligt,
facebook, msn, bdb och nu här (bloggen)
men denna kväll så skulle vi egentligen åka till mattis och se båda paranormal activity vi och några i klassen men det blev inte så av nån andledning.
Men istället för de så ska jag till gården ikväll, vet icke när jag kommer hem, men nån gång ikväll

Oxå imorgon så ska jag vara med fanny och moa, hoppas jag, men vet inte vad vi ska göra elr vem vi ska vara hos men ni får reda på mer om morgon dagen imorgon.

Just  nu sitter jag i köket med datorn och lyssar på musik,
jag väntar även på att maten ska bli klar (kyckling&ris&beasås)

men ungefär sådär har min dag varit hittils ialf.
det komemr nog ett till inlägg ikväll annars kommer det imorgon.


smexig bild, iknow
men aja ni får ha en trevlig kväll

puss på er // kassyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0