dagen med mera

chabba, idag va jag på skolan som vanligt, vi hade först idrott skiit tråkgt, sen hade vi SO jag och johanna håller på med *våra resa genom europa* ganska kul faktiskt aja sen hade vi engelska lika kul som valigt(not)
vi hade läxförhör jag tror det gick ganska bra för mig faktiskt får hoppas det! vi har snart Prov vecka 12 trorja
aja sen hade vi lunch skiit äcklig mat det va potatis och kassler typ, jag och johanna åt mackor istället
sen hade vi lunch rast, då satt alla i klassen förutom lovisa och amanda i datarummet vi kolla på roliga videoklipp på youtube hehe, Och uros hade lite skojj han med, han rullade in sig i gardinen i datarummet så hela gardinställningen(?) åkte ner haha alla dog av skratt typ.
men aja typ tio över tolv så började våran slöjd, och jag 6 johanna sammarbetar ju så det går kungligt bra,
vi fick fika där oxå.
Aja vi slutade halv två så jag drog hem då och käkade pan pizza och drack cola och kolla på tvn
sen satte jag mig här vi datorn och chattade med folk på msn, sen började jag kolla på alla vi barn i bullebyn hehe och nu sitter jag här och lyssnar på justin bieber och dricker cola :)
tack vare moa och fanny har jag börjat lyssna på han! haha

ikväll ska jag duscha sen är det alltid big brother som gäller det är så gryymt haha,
så jag ska väl bara mysa framför tvn ikväll med the family :)

Men imorgon så ska jag ju till skola som vanligt, efter skolan vi tolv tiden så ska jag, moa, johanna och fanny dra till ica och köpa godis, chips osv till kvällen därpå för då ska jag, johanna, moa och fanny umgås och ha det mysigt och kolla på film, och jag och johanna ska sova över hos moa oxå fanny kunde tyvärr inte sova där men som tur är så ska han ialf vara med oss :) men aja nu ska jag ite förklara allt för mycket om morgondagen
för ni får veta mer om det imorgon!

nu orkar inte jag skriva nå mer så
 byebye!


Kommentarer
Postat av: mannyy

justin bieber är BRA!

och jag vet att du tycker om han för att du sjunger ju " baby baby baby åååh" i klassrummet med hussein hahah

(:

2011-03-03 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0