dagen med mera

chabba cheena,
idag vaknade jag vid sju och fixade mig osv, tog halvåtta bussen till skolan som vanligt och hade först handledartid med annika, sen SV vi va då i biblo och läste aja sen hade vi SO våran musiklärare va inte där för han har opererat sin mun elr nått sånt så vi hade helgrupp i SO sen ahde vi håltimme så gick jag och johanna hem till johanna och kollade på big brother och åt nudlar :) vi gick tillbaka till skolan vid kvart över tolv för vi började igen halv ett och då hade vi NO där vi pratade om fiskar för på fredag ska vi skära upp riktiga fiskar det komemr bli kul hehe, aja när vi hade NO så pratade jag, johanna och hussein om hur dom bajsade och då sa jag att dom bajsade uppåt och det trodde hussein på så då började jag as garva så jag fick byta plats så jag fick sätta mig längstbak i klassrummet med mattis haha.
efter NO'n så slutade vi då gick jag ner till biblo och läste julia tidningen en snabbis sen tog jag bussen hem med timmy vet icke vart han skulle men jag klev av här hemma ialf :)
Men när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och nördade litegrann sen kollade jag på OC dom två sista avsnitten av första säsongen, jag har nyss sett örsta avsnittet i andra säsogen hihi.

Men imorgon så ska jag ju till skolan som vanligt men efter skolan så ska jag vara med dom bästa (fannyy,hannyy,mannyy) vi ska tyå baka och kolla på pa2 (paranormal avtivity 2) det ska bli kul, nånting jag ser framemot ialf!
men mer om morgondagen får ni reda på imorgonkväll.

jag har inte så mycket mer att skriva
men nu ska jag lyssna på musik/sjunga :)
mohahaha

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0