dagen, kvällen osv

chabba cheena!
idag har jag varit på skolan, slutade vid tolv då drog jag, moa, fanny och johanna till ica och köpte 12 energy drinker tillsammans som vi ska ha ikväll :) osså satt vi fört utanför ica och lysnnade på musik och lodade oss lite grann, sen gick vi in till ica till pantgrjjen och satte oss därie ett tag, se så skulle vi in och köpa godis och sånt tills ikväll med vi tog bussen till Willys istället och där köpte vi
*lösgodis
*två chips påsar
*dricka
*tuggummi
osså energy drinkerna som vi köpte på ica.
aja efter vi varit på willys så tog dom bussen hem till dom och jag tog bussen hem hit när jag kom hem så gick ju ut med milou en snabbis, och nu ligger jag i min säng och skriver detta inlägg :)

Men ikväll ska jag spendera kvällen med dom bästa alltså Fanny, Johanna och Moa, mina absolut bästa vänner jag älskar dom hihi, men aja vi ska kolla på Paranormal activity ett och två, scaryy hehe osså ska vi typ kolla på tusen gånger starkare elr nått, självklart ska vi knäppa kort oxå satt det kommer komma bilder ikväll eller imorgon :)

Aja
nu ska jag nog äta nånting sen ska jag kolla på tv och nörda vid datorn sen drar jag iväg till moa och är med dom resten av kvällen :)

jag
har väl inte så mycket mer att skriva men här kommer bilder på
Paranormal Activity..



för er som inte har sett nån av dom så rekomenderar jag dom stort till er :)
aja sk äta nånting nu så jag orkar inte skriva nå mermen det kommer inlägg och bilder ikväll
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0