dagen, vi är bäst på att baka ;)

chabba idag vakande jag jag vid sju och fixade mig lite sen tog jag halv åtta bussen till skolan där man först träffade johanna och vi pratade osv, aja vi hade först handledar tid lika drygt som vanligt med annika, sen hade vi NO där vi typ hade sexualkunskap haha min klass är ju bara för bäst mohaha ;) aja  se hade vi matte där ma ligger lite efter men jag jobbade med moa så man  fattade *lite* mer ialf, sedan hade vi rast då jag laddade min mobil i bibloteket för jag hade inge batteri och jag klarar mig inte uta mobil men aja sen hade vi bild och det är ju klart det roligaste ämnet trorja!
sen hade vi lunch då det var fisk och potatis helt okej mat :)
vi hade rast till halv ett då jag oxå laddade min mobil i biblo så det blev fulladdat inte så intressant men aja efter luchrasten så hade vi SO och jag, moa, johanna och fanny satt i andra klassrummet och lyssnade på musik hela lektionen vi sjung oxå så martin kom in och hörde när vi sjung så vi fick inte lite skrattattack då hehe,
efter SO'n så hade vi SV då alla trodde att vi skulle läsa högläsning i sjätte läse boken men som tur va så hade vi läst klart det kapitelet vi skulle läsa så vi fick svara på frågor istället men dom flesta svarade bara på två frågor för alla hade typ damp.
Efter svenska så slutade vi för dagen så jag,moa och fany gick hem till moa och bakade chokladbollar så jag ville bara säga att vi är helt klart bäst på att baka ;)
medans vi åt våra chokladbollar så kollade vi på *hip hip hora* som man har sett 1000 gåger men den är endå bra.
Men fany gick med mig till busshållplatsen vid sju så vi satt där och väntade på bussen och pratade typ om rymden/jorden haha min buss kom typ kvartöver så då gick hon hem.
Men när jag kom hem så kollade jag på tv ett tag och nu sitter jag här vi datorn och snackar med anton på msn skojjigt =)
men nu ska jag kolla på OC på avsnitt 25 av 27 så har snart sett klart första sesongen.

Men jag funderar på att göra en ny header  efter jag har sett ett avsnitt av OC men ni får nog reda på om det kommer en ny header elr inte :)
aja ska kolla på OC nu

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0