barbie girl in the barbie world

måndagar är alltid dryga så jag orkar inte berätta om skolan, bara onödigt och tråkigt.
men idag slutade jag typ fyra så då gick jag ner till gården för där har man inte varit på 30000799800 år men det av typ inga där så jahg drog hem på en gång och när jag kom hem så vare mat så man satt och käkade sen vare datorn som vanligt.

sen jag åt mat så har jag bara suttit här vid datorn i flera timmar, har gått och hämta oboy två gånger, så man kan väl säga att jag inte har gått från datorn.
Jag är helt enkelt en data-nörd
det jag undrar över är hur dom i förr i tiden kunde klara sig utan dator?
nu idag så kan ingen klara sig utan dator, nästan.

men aja ikväll elr senare ikväll så äre ju big brother som gäller alltså klockan 10..
men igår på big brother så åkte ju nicky ut, men han gjorde ju endå ingenting där inne förutom att *rappa*

nä nu ska jag kolla på oc, jag har endå inget mer att skriva men imorgon efter skolan så ska jag vara med fanny & moa, vi ska nog på birsta för fanny ska köpa tights elr vad fan det va, haha aja ni får nog reda på mer om morgon dagen imorgon helt enkelt.

bjuder på en smexig bild, på hur jag se rut just nu



puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0