ÄNTLIGEN!

chabba, idag va jag på skolan och vi hade SO, och då kom äntligen Hamodi tillbaka till sverige/ljusta
han blev typ borttagen av sin pappa till deras hemland elr nått, men han ska börja i våran klass igen imorgon, LÄNGTAR STORT!
har sakant han nå i jävulst mycket så det finns inte!
men när han kom in i klassrummet på NO'n så blev typ alla chockade, han hälsade på alla, han skakade hand med alla och han tänkte göra det med mig med men jag gädde han en kram i stället, jag skulle kunna ge han 10000 kramar till.
oh fyfan vad glad jag är.

Aja imorgon ska vi på nån teater på morgonen, det läju ska vara tråkigt som vanligt.
Men jag har inte så mycket att skriva för jag är så OTROLIGT GLAAAD.

nu ska jag bara sitta vid datorn och chilla & lyssna på musik, väntar på att maten ska bli klar är otroligt hungrig.
men nu orkar inte jag skriva nå mer,

jag älskar dig hamodi, jag är otroligt glad över att du äntligen kom tillbaka!

byebye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0