VATTENKRIG

hejjsan, förut så var jag ju på skolan, vi hade nån turnerings dag idag, jag, moa, fanny och amanda gickk i eljuspåret (stavning). Sen så gick vi ner till arenan och kollade när alla andra spelade fotboll, osså kom philip bakom min rygg utan att jag märkte de med en hel flaska med vatten och hällde på mig :s
osså fick jag liiiite damp på han, och lite senare så kommer hussein och har världens damp på mig vet icke varför men han hällde vatten på mig hela tiden så det såg exakt ut som om jag hade duschat ;o
osså när mitt hår torkar så blir det skit krulligt, osså msinket rann ner på kinderna men jag tog bort de sen.
men vi började igen klockan halv ett ungefär och då städade jag mitt skåp, osså pratade vi om vad som händer på måndag, vi ska käka pizza och spela kubb, myyysigt :)
och på tisdag så ahr vi skolavslutning men jag tror inte att jag ska gå på den, eller vi får se..
men aja nu ska jag käka nånting. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0