less jag blir.

det går inte att logga in på min facebook, vet inte varför :s
aja, jag har precis gjort en ny facebook, som suger, tycker jag.
aja skit i samma, förut idag så va jag ju med alicia och felicia vi gick först till en lekpark och lekte där på en rolig snurr sak men man blev skit yr så jag hållde på att spy, och jag flög även av den så jag flög på felicia :o hehe.
aja vi va där ett tag, sen så gick vi till rampen och lodade oss. Osså kom två killar som hette marcus och jonathan trorjag, vi pratade med dom och typ retade dom, hehe det va skojj. aja sen så gick vi hem till mig och knäppte lite kort, sen gick vi ut igen och typ knäppte kort och lodade. Men alicia skulle hem sen med 20:55 bussen så jag och felicia drog hem. direkt när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik och chillade.
orkar inte skriva så mycket mer än att jag inte kan sova ;s
jag är trött i ögona men kan endå inte sova. så jag ska fortsätta att kolla på ''desperata hemmafruar'' nu och försöka att sova.
btw min syrra har kameran som jag knäppte massa bilder med om hur dagen har varit med alicia och felicia, men jaja min syrra har ju då kameran och hon har åkt till östersund och hon ska vara där i några dagar så bilderna kommer lite senare.
aja hörs imorn.
byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0