Godmorgon pissväder!

egentligen så ska jag dra till pizzan idag med min handledargrupp, men jag har inget busskort så jag får väl stanna hemma idag då. Men det är riktigt dåligt väder ute, Jag vaknade inatt av Åskan, fyfan vad rädd jag blev, jag trodde det skulle bli jordbävning elr nått liknande.
Och jag kan tyvärr inte sova just nu för att dom håller på att borra, hammra, osv, ovanför oss det låter RIKTIGT HÖGT, man får ju nästan huvudvärk. men aja nu tänkte jag ligga i min sköna säng och kolla på desperate housewives och försöka sova.
Ni ser att jag har en ny header oxå, den gjorde jag igår för jag hade så tråkigt och jag hade inge lust att blogga just då. men kommentera vad ni tycker om den vettja :)
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0