chill

chabba, idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har mest suttit vid datorn hela morgonen.
men vid sex tiden så tof jag bussen till ljusta och va med sebbe, robin och emil ett tag.
sen stack emil hem så jag va bara med sebbe oh robin :) vi spelade fotboll och chillade, sen gick vi till ica och köpte energyr drink, godis och dricka, och hade lite tomatkrig där inne ;p
hehe, men sen så gick vi typ utaanför robins hus och kastade stenar på varran och planerade att vi skulle tälta men vi kunde inte tälta hos nån så det gick inte. Men senare så drog vi in till robban och kollade på tv, satt vid datorn och lekte med hans nitendp ;) haha men vi hade faktiskt jätte kul :) men jag tro väl hem typ tio och satt vid datorn, jag skrev en text till hamodi, bara för att han är världens bästa!
men just nu så lyssnar jag på musik och snackar med en person på facebook, det är lite känslosamt.
jag kan tyvärr inte säga vem.
men aja nu orkar jag inte skriva nå mer men jag ska väl snacka klart med den här personen sen ska jag väl kolla på desperate housewives för jag är sååå desperat :D
jag kommer troligen somna medans jag kollar på de, så jag säger godnatt redan nu.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0