vara med fanny & moa!

ska snart käka, sen drar jag till fanny och är där med henne oh moa. Vi ska tälta där oxå, så jag komme rhem imorgon, bara så ni vet. Så ni inte tror att jag dissar bloggen totalt. haha men aja, jag somnade ialf sju imorse, jag kollade på jalla jalla, laddade ner en serie, och spelade TrackMania. det är vad jag har gjort hela natten, kuuul liv säger jag :DDD
idag vaknade jag vid halv två nån gång av att vi fick besök av lill Simon, jag har berättat om han förut.
så jag oh katrin va ute med han oh spelade kubb, lekte kurragömma, oh jagis.
så det va kul oh träffa han :)
men jag ska köka nu, sen drar jag till fanny.
gör ett till inlägg imorgon!
Pusss-s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0