Svar sen frågestunden!

cassandra:
vi har likadant namn fast jag stavar med C men ändå
det är aweesomee!
men jag har en fråga
hur länge har du haft blogg.se? :)

Svar: det var en bra fråga! jag har haft det sen 2010 nån gång, men då har jag haft bloggplatsen.se där imellan oxå.
Tack för din fråga Cassandra!

Ann-kristin:
varför gör du aldrig videoinlägg? :)
eller nån video där du sjunger, jag skulle jätte gärna vilja höra dig sjunga :)
Kram från ann-kristin i härnösand.

Svar: jag ska försöka göra videoinlägg när jag ahr lust med det :)
och jag ska även föröska spela in när jag sjunger oxå.
tack för din fråga ann-kristin

anna:
hur blev du och din pojkvän tsm?
Kram.

Svar: vi va på stan en dag och vi kände att vi gillade varran så vi blev tsm på det viset, det är lite svårt att förklara men jag hoppas att du förstår!
Tack för din fråga Anna!

Anonym:
hur längeh ska du och din pojkvän vara tsm???
vad heter han i efternamn??
pözz *:

Svar:
1. det vet man aldrig, då känslorna tar slut antar jag. Men det hoppas jag att dom inte gör för min del
2. Lundqvist
Tack för din fråga!

BiffN:
gillar du kebab?

Svar: jag gillar inte kebab
jag Älskar det!
Tack för din fråga!

tack alla för era frågor, hoppas ni fick bra svar tbx!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0