Saknaden gör ont <\3

jag ville bara säga att jag saknar min bästavän, även kallad min bror. han vart ju utskickad från sverige till sitt hemland (cosovo)(stavning) och det suger sten hårt. dagen innan han vart utskickad så va han på skolan som vanligt oh vi skrattade och hade skit kul som vi  brukade ha jämt, och han sa att han va förskyld oh han visste inte om han kunde gå på skolan nästan dag. Så nästa dag så kom hussein fram till mig oh sa, vet du vart messi är? jag sa: han är nog hemma för han är sjuk. då sa hussein: nej han vart hem skickad till sitt land. Och jag trodde inte på de först men sen så sa alla lärare de, så jag va tvungen att tro på de, men jag ville verkligen inte de.
jag längtar tills jag får träffa dig igen, messi.
du vart utskickad kvällen den 6 december 2010, men vi fick reda på de nästa morgon.
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig, jag saknar dig så det svider i hjärtat.
jag kommer nog inte klara så länge till om inte du kommer tillbaka snart, du betyder verkligen sjukt mycket för mig, och har en sjukt stor del av mitt hjärta.
jag har ALLTID brytt mig om dig och älskat dig för den du är, och vart du än är.
men det jag blev irreterad på i början va att vissa personer inte brydde sig om dig alls, men när du vart hemskickad så brydde dom sig skit mycket helt plötsligt, det fattar inte jag? :s
men jag hoppas att du förstår att jag alltid kommer att finnas för dig, du kan alltid snacka med mig, och du kan alltid lita på mig.
och du ska veta att jag alltid kommer att älska dig för den du är, nu och föralltid BROR! ♥

Kommentarer
Postat av: fanny...........

kosovo* ♥

2011-07-26 @ 13:19:15
URL: http://fannyarfoto.blogg.se/
Postat av: En stolt svensk ...

Jasså, den lille busungen Bleirtuart Ugazmagli och hans smutsiga apfamilj fick inte återvända till Sverige, hehe ...



Wickberg sa att "Messi" skulle få komma tillbaka, men han ljög som vanligt?



Med tanke på hur svinigt och odrägligt Bleirtuart och hans familj uppförde sig, så kan jag inte påstå att jag sörjer deras utvisning iallafall ...



Särskilt med tanke på hur han och hans kompisar betedde sig emot en utav mina polare där uppe i Sundsbruk. (Du vet nog vem ...)



Heja Sverigedemokraterna!

Tack o bock.

2011-08-15 @ 01:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0