OMG!

jag kom hem från gatufesten vid två, jag och fanny åkte med hennes mamma, moa åkte hem lite tidigare.
aja skit i samma vi kom dit vid sju nån gång osså gick vi runt sen gick vi till stora scenen där det va Rix fm festival saken.och det va ju såklart mina favoriter som uppträdde allså JASON DERULO, DANNY, ERIC AMARILLO, och LOREEN
det är mina favoriter oh jag kan bara säga en sak Hallelujah, dom va ju så sjukt bra, osså när dannu uppträdde efter jason så drack han vatten osså kastade han ut vatten till publiken så jag fick vatten i typ halva fejjan, osså kastade han ut korken till flaskan oh gissa vem som fick den, JAG såklart nananana, stolt cheey, så jag fick alltså en kork som har tillhört JASON DERULO & DANNY, kan det bli bättre? nej.
men jag träffade ju såklart massa folk, dom som va roligast att träffa va ju Dan, maya andersson, johanna törnqvist oh emelie block, det va ju så sjukt längesen. min söta dan, hehe.
men jag har väl inte så mycket att berätta men jag är så sjukt glad över att jag fick se mina favorit artister live ;D
omg, haha men bilder kommer sen imorn trorjag, elr så fort fanny skickar dom så kommer dom upp här. hehe men jag ska äta nånting nu sen ska jag kolla på DH oh försöka sova med min röda kära kork!
hörs imorgon.
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0