kul rubrik!

hejjsan! idag så har jag varit med Dan, han kom hit vid 1 typ, och vi va ute & pratade, hehe.
men aja jag va med han till typ 4. sen så skulle jag in för att fira min kära systers födelsedag!
men, imorgon så ska jag till Eon arenan för att kolla på Timrå IK och prata med dom, jag ska dit med min kära moster och min Kusin!
hoppas det blir kul. men iallafall så saknar jag ljusta, det känns som att jag inte har varit där på evigheter, jag har mest varit med Dan den senaste tiden det har vir kung! men jag vill ju vara med mina bästavänner oxå.
jag vettefan vad jag babblar i just nu, jag ahr så tråkigt så jag ska väl kolla på One tree hill nu och försöka sova elr nått :)
det kommer ett till inlägg imorgon innan jag åker på timrå saken.
bjuder på en gammal smexiiig bild ;))
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0