Himlabadet-frågestunden-one tree hill

chabba, idag så vaknade jag typ halv tolv elr nått, dan's farsa skulle hämta mig typ halv ett, så jag hade lite bråttomt. men iallafall vi drog ju på himlabadet, det va sjukt kul :D i magic eye så skrek dan & kiffe Toarulle, toarulle osv. så alla härmade dom med de :p hehe men jag hade skit kul där med dom iallafall. jag kom hem typ 5 och satte mig vid datorn (facebook) sen käkade jag mat från Max! och nu sitter jag här och chillar & kollar på One tree hill. vilken lyyx-dag :))
hehe men aja, frågorna sen frågestunden jag kan svara på ikväll elr imorn, så ni får mer tid att ställa frågor! så passa på nu!
av alla serier jag har sett så är fan One tree hill den bästa
den kan jag rekomendera stort för er som inte har sett den serien.

james lafferty - nathan scott

snyggaste juue!!!
men nu ska jag fortsätta nörda här sne ska jag nog duscha och lägga mig framför tvn ett tag.
är helt slut i kroppen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0