Godmorgon skitväder!

Jag vaknade imorse vid tolv av åskan som va precis ovanför oss hela morgonen, jag kunde verkligen inte sova, fönsteren skakade oh shit. Men jag slog på en film istället oh försökte sova men de gick inte för då låg jag oh grät istället för att filmen va så jäkla sorglig Den heter charlie st cloud elr nått sånt. men den va jäkligt bra ialf. men aja blixten slog ner vårat internet oh tv, oh shit. så vi har inte haft intrnet på heeeela dan så jag har haft ur tråkigt här hemma. Jag skulle aldrig klara mig utan internet en hel dag utan att få damp :p
haha men aja som tur är så har vi fått tbx vårat internet!
när man väl loggar in på facebook så äre ingen inne typ, förutom johanna oh hamodi.
jag vill ju att Dan ska logga in! ;o
min lilla sockerbit!♥
hehe, jag vet inte vad som händer denna kväll, det blir väl bara att man ska ligga hemma oh dryga framför tvn elr nått..
men igårkväll/inatt så va jag ju oh spela kubb med, katrin, sanna, kenneth, kasper och kevin det var väl helt okej kul. vi spelade kalrt vid två inat elr nått sånt.
aja skit i samma jag har inget mer att till-lägga så jag antar att det kommer ett till inlägg ikväll annars kommer de imorgon när jag vaknar!
men ni får ha en trevlig kväll.
och njuuuut av vädret vettja!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0