Gatufesten ikväll.

chabba, jag har typ nyss vaknat och ska ta mig en sväng in i duschen, men jag är väldigt nervös just nu för jag ska träffa Dan ikväll på gatufesten, han och jag gick tillsammans på dingersjö i njurunda när vi va jätte små, och jag har inte träffat han sen dess så det är drf jag är nervös. Men jag vet inte alls hur det blir ikväll jag vet inte om fanny jag oh moa skulle gå med varran för dom är aldrig inne på msn elr facebook och jag har fan ingen telafon heller, osså vet jag inte hur jag ska ta mig ner till stan oh hem. så jag vet absolut ingenting;s
aja vi får väl se hur det blir med de.
Så skönt att sommaren är här, skönt med världens steek sol ute.
men ska duscha nu, gör ett till inlägg senare.
puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0