GATUFESTEN IGÅR! stog en meter från veronica maggio....

jag va ju på gatufesten igår med, mami, papi, oh katrin. VI såg Helloween, vi såg dom bara inte vi träffade basisten oh gittaristen Michael Weikhat. pappa fick ett kort med han som tyvärr inte finns på denna dator, men jag kan bjuda på tre andra söta bilder med michael, är ju lite så charmig oxå. grrr



inte dom bästa bilderna.
men ´han är sjukt charmig i verkligheten, kan jag lova.
ska käka nu, bilderna sen trömsund kommer ikväll antar jag.
Juste jag stog en meter från veronica maggio fast jag inte visste om de, så jag gick därifrån utan autograf, är sjukt arg på mig själv.
faan oxå.
aja byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0