Birsta!- eran hjälp.

idag har jag varit på birsta igen med katrin & maria.
jag hittade en tröja som jag tyckte om, så jag köpte den
(bild nedan)
imorgon ska jag nog vara med några kompisar i ljusta, troligtvis sebbe & robin sen vet jag inte om några andra ska vara med oss oxå. men det får ni reda på imorgon.
den är snyggare i verkligheten ialf :)
men jag funderar på att göra något speciellt här på bloggen, nån lek kanske? eller nått liknande så det blir lite kuuul :Dkommentera vad ni tycker ska hända så det blir lite faart på bloggen.
skulle verkligen behöva eran HJÄLP!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Maja

Den var superfin!

Och ad lång du har blivit!

Kram.

2011-07-31 @ 00:20:26
URL: http://miniponny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0