Äntligen hemma!

jag har typ nyss kommit hem från Strömsund, vi hade jätte trevligt där vädret va inte så jätte bra hela tiden menmen, vi va hos farmor och farfar som bor i backe, typ 5 mil från strömsund. Vi sov över hos dom en natt.
aja jag har väl inte så mycket att berätta, vi knäppte massor av bilder som kommer komma upp här lite senare, har inte tid att lägga upp dom nu för jag ska leta kläder som jag ska ha på onsdag på Gatufesten som jag längtar sjukt mycket till, jag ska ialf vara där med fanny & moa vi kommer ju såklart träffa Massa kompisar där som jag oxå längtar till, och såklart så kommer man se, jason derulo, danny, eric amrillo elr vad han heter, Loreen som är min största favorit, osså ulrik munther ;)) hihi...
men bilderna kommer säkert komma upp här på bloggen nån gång efter gatufesten, troligast, fast man vet aldrig.
aja skit i samma, just nu så sitter jag här och lussnar på ''Maddi Jane'' hon är ju så sjukt duktig, men jag chattar även med uros på facebook och han säger att han ska flytta till chicago ;o jag vet inte om han ljuger elr inte men jag hoppas verkligen inte att han ska flytta dit!
aja orkar inte skriva nå mer, skriver mer sen.
cyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0