Älskar Er Tjejer! ♥

chabba, jag har haft skit kul hos fanny när vi tältade. Vi kollade på massa filmer oh typ pratade om allt :) hehe, det kommer bilder sen ikväll elr imorgon. Men jag hade fett kul ialf!
tänkte skriva lite om mina favorit tjejer.
Jag älskar er tjejer så sjukt mycket!
vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig, men det är värt ett försök.
jag vet att vi inte fick en bra start när jag började på ljusta, men allt förändrades och det gillar jag STORT! för annars hade jag nog inte varit lika bra vän mer er som jag är nu.
jag är så sjukt stolt att jag ha er i mitt hjärta!
Och ni finns alltid där när jag behöver er, och jag finns alltid här för er.
alltid när vi är med varran så kan jag inte sluta le, för jag älskar verkligen att vara med er, det är det bästa som finns i mitt liv.
vi har då bra många minnen men vi ska skaffa bra mycket fler kan jag lova.
jag vet inte vad jag ska skriva för min hjärna är alledels tom.. hehe
men jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan er, Vad vorre livet utan Världens bästa tjejer?
Absolut ingenting!!
Och ingenting kan komma imellan oss. INGET! right?
ingenting slår våran otroliga vänskap!
oh systrar har inga hemlisar, elrhur? :)
jag har berättat allt som jag behöver berätta, för jag vet att det bara stannar mellan oss!
och ni kan ju såklart berätta precis allt för mig, för det stannar bara mellan oss.
men ni ska veta att ni är mitt allt och lite till!
Jag kommer alltid att älska er precis för den ni är!
JAG ÄLSKAR ER NU OCH FÖRALLTID!
Fanny Andersson & Moa Östlund, Mitt liv ♥
Later ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

Naaaaww! Jag älskar dig med, och det vet du!♥

Jag skickar bilderna strax! :)♥

2011-07-16 @ 20:38:58
URL: http://fannyarfoto.blogg.se/
Postat av: moa

awwwww, jag älskar dej också, du vet att jag alltid finns vad som än händer, jag finns här för er båda för alltid, vad söm än hander. jag älskar er.♥♥♥♥♥♥

2011-07-16 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0