skolan-dagen

hejjsan, jag har typ nyss kommit från skolan eller vi slutade typ 14:40 trorja, men aja då tog jag bussen hem men bussen krockade med en bil vid birstatunneln så vi fick sitta i bussen ett bra tag men sen kom det en annan buss så vi som satt i bussen fick hoppa på en annan buss istället men när jag kom hem så kokade jag makaroner med Aromat på! och medans jag åt så kollade jag på top modell det är ganska bra faktiskt men jag har sett typ alla avsnitt så då är det inte lika kul, Men aja nu sitter jag här i soffan och har lilla Wille i mitt knä han är ju så sööt! När jag skulle gå in i mitt rum så kände jag knappt igen mig för min syrra hade mublerat där utan att jag visste det haha gullig hon e ibland :))
haha men aja idag så ska jag väl inte göra nått speciellt, ska väl bara chilla framför tvn och mysa med Wille! men aja mer om idag får ni nog reda på ikväll, antar jag.
men aja nu ska jag mysa med Wille så ni får hare bra.

seeyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0