school and birsta ;)

chabba cheena! idag har jag varit på skolan först hade vi sovmorgon sen svenska, so, lunch äcklig mat, sen matte med mats för karin va inte där, aja sen hade vi engelska och idag va ju katrin och maria förbi skola oxå en snabbis och då när jag skulle in på egelskan så fick annika damp mig mig av nån andleding :S

annika säger : visslade maria?
jag: inte vet jag, fråga henne istället
annika: men du va ju där
jag: vart då där?
annika: med dom
jag: jaha och? bara för att jag va där med dom så måste inte jag veta om maria visslade eller inte?
annika: men hurrdu unga dam prata ite med mig sådär
jag: nehe, haha

våran roliga diskution!
men aja
sen efter engelskan så hade vi Livskunskap vi skulle typ hälsa på varran  elr nått, aja skit i samma, sen slutade vi så jag åkte till birsta och va där med katrin och maria! träffade beatrice där oxå det va kul, hehe :)
träffade mikaela på bussen hem oxå, men aja på birsta köpte jag bara ett par tights hitatde inga kläder rättare sakt!
men jag kom typ nyss hem från birsta så jag har bara hunnit att logga in här,
men ikväll ska jag kolla på big brother sjuuukt spännande där.
men nu ska jag ladda ner nån film och kolla på den sen ska jag duscha sen big brother
men jag har inte mycket mer att skriva
men det skulle inte sitta fel med en kommentar? :)
byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0