myspys

chabba! igår vare ju fredag det va bara myspys framför tvn och samma sak denna kväll, egetligen så skulle typ halva klassen till mattis för att se skräckfilmer men det blev inte så, men vi ska nog göra det nästa helg istället längtar redan haha närå men jag sitter och kollar på tv och skriver inlägget här just nu och jag börjar bli trött så jag ska nog gå och lägga mig snart eftersom att jag vakade typ halv ått imorse av nån konstig andleding..
men förut va det hockey Timrå ik-AIK det av den mest spänande match jag sett me timrå förlorade med 1-3 tror jag om jag mins rätt men aja senare på kvällen när klockan va åtta så kollade man på melodifestivalen eftersom att Lasse Stefanz va med dom är kung! dom gick först vidare sen åkte dom ut då började pappa att grina för han röstade skit mycket på dom osså brukar han ju sjunga med dom lite då och då! men aja dom är kung iallafall.
men nu orkar inte jag skriva nå mer
vi görs imorgon istället
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0