dagen med mera ;)

hejjsan! idag så va jag på skolan som vanligt
vi slutade vid 12 och jag tror inte jag hade nån matte så jag gick med moa och fanny hem till fanny och vi började att kolla på paranormal activity 2 men vi såg bara typ 30 minuter sen så skulle vi till nån basket sak i gympasalen och vi vann :) whiiiihoooo haha, men aja efter det så gick jag, moa och fanny till ica och köpte chips, energy drinker och marabou sen satt vi typ utanför ica och loda oss ett tag och lyssnade på musik osv det va faktiskt mysigt haha, men aja kom kom typ nyss hem från ica och ska äta våfflor nu och chattar med fanny och mattis på msn för vi ska se paranormal activity 2 alltså hela filmen hemmos nån med flera i klassen det kommer bli super kul :) hih men aja nus ka jag käka våfflor så jag orkar inte skriva mer byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0