tare lungt.

chollahejj!
Idag har jag varit på skolan, som vanligt.
och alla ska ju självklart kasta snö på en...
men aja, vi hade typ svengelska hela dan, ellr ja jag hade de ialf,
förutom att vi hade musik och typ SO som jag hatar just nu!
jag, moa och ottilia skulle göra om läxförhöret vi hade för typ två veckor sen, men vafan ingen kunde nått, och då gick ottilia där ifrån! och då skällde morgan på mig och moa soooom f*n!
blev arg på han då oxå....
men aja skit i samma, ikväll ska jag bara tare lungt och bara ligga på soffan och kolla på film eller nått!
och imorgon äre dop som gäller, nervöös cheey :o
men orkar inte skriva nååå mer. byee!
(bloggar mer sen)

Kommentarer
Postat av: katrin

du är så fin gumman!

2011-12-14 @ 08:26:21
URL: http://katrinorrell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0