svar på idiot tal!

Svar: vadå kollar upp fakta? jag vet nog mer än du, och det är inte en galen frikyrka, du borde testa gå dit nån gång så kanske du får lite vett i huvet! jag bryr mig inte glasögonen osv. för de bryr jag mig inte om, jag vet tillräckligt om smith, mer behöver jag inte veta! Och du behöver inte lägga dig i mitt liv, om jag tror på gud eller inte, och vad jag tror på och inte tror på. Skaffa en egen blogg som du kan kommentera sånt här onödigt skit på istället! det va sista tiden jag la ner på dig, hoppas du hittar en annan blogg som du kan skriva ner allt skit du tänker på!!!
SLuta lägg dig i mitt liv! idiot...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du valt att ha en blogg samt accepterat kommentarer så får du ta det. Svårare än så borde det inte vara ens för en liten flicka som du. Du vet inte ett jota om mormonerna, det visar sig tydligt nu. Annars skulle du ge vettiga motargument. Det enda du kan är att vara glapp i munnen. En dag kommer du veta att "idioten" som skrev här hade rätt. En tro på Gud leder till bättre uppförande, bättre personlighet samt bättre klädsel. Du visar på motsatsen... Hoppas du vaknar en dag.

2011-12-19 @ 18:45:51
Postat av: till idioten

haha, ja, såklart jag uppskattar kommentarer men inte sånna som kränker än. Och vad menar du med ''En tro på Gud leder till bättre uppförande, bättre personlighet samt bättre klädsel'' ?? och nej antagligen visar jag inte motsatsen, förut gjorde jag säkert de men inte nu när jag verkligen har en tro på gud, och går i kyrkan varje söndag! Och det är bara på nätterna jag sover, så jag är vaken nu och varje dag tills jag dör.

2011-12-19 @ 21:31:00
Postat av: katrin

men snälla ni, hur gammal är ni egentligen? alla lever väll på sitta egna sätt, och alla har olika synpunkter om hur man vill leva det. och alla har sina egna åsikter om saker och ting. kom inte här och säg att ni är något snälla ni. så som jag förstår det just nu så är ni bara avundsjuka människor '' eller du '' som ska sitta och trycka ner en sån '' liten '' männniska på det här sättet.vad tusan håller du på med? har du inget annat för dig en att sitta och klandra ner på andra. fula hund! skaffa dig ett namn.

2011-12-20 @ 23:30:59
URL: http://katrinorrell.devote.se
Postat av: maria

Men snälla lilla du!

Det är dina tankar eller hur, Kassandra kanske har andra tankar på vad hon håller på med, du vet ingenting om kassandra du vet ingenting om hennes liv du vågar inte ens skriva ditt namn?

Man börjar ju undra vad det är för fel.

det hon gör är inte ett dugg patetiskt tänk på vad du säger människa!

och sluta gråta över att kassandra är en mormon, det är hennes tankar och hennes vilja inte din, jag tror inte att hon bad dig kommentera en sådan kommentar som du gjorde, och jag håller faktiskt med henne skaffa dig en egen blogg att göra inlägg på om du nu mår så dåligt av detta! för varken hon eller jag vill läsa såna här patetiska kommentarer! hoppas du har fått in i din lillahjärna vad jag har skrivit här! och förstår vad jag menar! fast kan ju ta en kort förklaring då: Sluta kommentera massa skit

kassandra gör som hon vill

Och SKAFFA DIG EN EGENBLOGG OCH GRINA I!

2011-12-28 @ 22:46:46
URL: http://mryy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0