svar på frågestunden!

Anonym: vilken är din favoritsyskon?
Svar: alla mina syskon betyder lika mycket för mig, men måste jag välja så äre nog Katrin för hon är som min bästavän :)

lisa: gillar du nån, isf vem? :)
Lisa: gillar du nån, isf vem? :)Lisa: gillar du nån, isf vem? :)
Svar: nja, gillar Sharre litegrann, och hussein litegrann, men hussein känner jag mycke mer. Så jag vet inte...

ida: gillar du sharre?
Svar: lite :p

Fatte: vad har du gjort idag då?
allt bra med dig?
skulle vi kunna vara fler gång?
är vi kompisar?
Svar: ingen aning
jajjemen, själv då?
jarå.
i think so :D

Anonym: har du knullat?
Svar: nej.

anonym: är du oskuld?
Svar: läs ovanför så vet du :)

Kommentarer
Postat av: S-96

Hur orkar du blogga? :p

2011-12-15 @ 22:27:16
Postat av: Anonym

Är det husen hamid*?

2011-12-15 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0