Skolan ;@

bara så ni vet så är jag redan lessss på skolan! orkar fan inte skolan nå mer!!!
och jag är sjukt trött så jag ska väl gå och lägga mig snart -_-
men aja jag tänkte vberätta lite om hur denna dag har sett ut, jag åkte till skolan imorse, vi ahde först handledartid, sen nånting, blablabla, sen hade vi lunch äcklig soppa! men på lunch-rasten så hade vi skojj ialf jag, robin, johanna, hamodi, mustafa, samuel, med flera hade typ vattenkrig, ockej vi säger såhär Det började med att filip skvätte vatten i mitt ansikte och då fick jag lite damp på han sen så tog robin vatten i vattenpölen och kastade på mig och då fick jag damp igen och sprang in och hämtade blött papper oh kastade på han sen började alla andra göra så oxå,
så vi hade krig där, sen så gick hamodi, mustafa & samuel på mig och hällde vatten över hela mig :o så jag va dyyngsur, men aja sen så kom Annika & Gun-marie ut och fick världens damp, det låg blöta papper överallt, så jag gömde mig bakom moa för jag va ju dyngsur så jag är inte direkt oskyldig om man säger så.
men aja dom fick damp ialf. orkar inte bry mig just nu för jag hatar skolan!
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0