Godmorgon!

jag har precis öppnat ögona och ska väl fika snart. Men just nu så sitter jag här vid datorn inne på facebook och pratar med Dan & Josh!
Men igår så hände det inte mycket alls, mamma skjussade mig och katrin till ica för att köpa gotta så det blev, chips, dricka och liten marabou. Och såklart One tree hill på de!
men jag ahr väl inbte så mycket mer att skriva!
det kommer ett till inlägg senare, troligtvis en TÄVLING oxå!
så håll utkik.
bjuder på en gammal bild!
Saknar tiden.♥
Puss.

Kommentarer
Postat av: Dan

Hej Kassandra, vi måste träffas snart <3.

Nästa vecka tänkte jag och kiffe komma till dej.

Om du kan, men jag ringer dej så snart jag kan.

Älskar dej<3



Fin blogg

2011-08-08 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0