denna underbara kväll blev såhär-

jag åkte dit vid halv åtta elr nått med mamma & pappa, Och fanny orkade inte gå dit ikväll så jag gick med mamma ett tag först tills jag hitatde nån att gå med, och jag hittade Anton & Dafet så jag gick med dom ett tag och det tog inte lång tid tills vi hittade, johanna, märta, lina, rebeca, line, alva. Jag träffade oxå väldigt många andra härliga människor, t.e.x Vanessa, aidin pauline, alicia, felicia, nadia, med mera. aja jag ska även dit imorgon med fanny, och vi läju ska hitta några andra att va med oxå. men aja jag vill tacka för denna underbara kväll gott folk!
jag märkte även att jag MÅSTE spendera mer tid med  dessa folk :D
Och min moster vann först en stor kexchoklad sak, som hån sålde, sen driket efter vann hon en stor marabou sak. Snacka om tur ;o
så jag fick 2 maraboun av henne som jag sitetr och mummsar på nu + coola såklart.
men nu så ska jag kolla på film, hörs imorgon.
Pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0