blablabla

jag ska snart dra mig ner mot syrran, med min andra syrra, hehe.
vi ska mysa där nere och kolla på one tree hill, jag är snart på säsong 6 hehe :D
men aja just nu så ligger jag i min säng och äter marabou och dricker dricka, och jag snackar även med Erik på facebook ;)
hehe skojj!
men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu så jag ska väl inte skriva så mycket mer.
men det kommer ett till inlägg imorgon.
Puss&Kram.

Kärlek för mig är
när man verkligen tycker om nån av hela sitt hjärta!
som man absolut inte vill släppa.
för vissa är kärlek bara en lek, men för dom flesta så är kärlek det viktigaste vi människor behöver!
om man är tillsammans med nån så ska man älska den av hela sitt hjärta, ibland kanske man känner att man inte duger för den killen man är tillsammans med, men oxå kan man känna att det finns så mycket snyggare, det är iallafall vad jag har hört och läst på alla blogagr hit och dit.
men för mig är kärleken det viktigaste i mitt liv!
kärlekkärlekkärlek ♥

nu har jag babblat klart.
puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0